asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

Miky26 Miky26 Město: České Budějovice 4
IP:90.178.88.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450

nikdy bych si zatím ,alespon ne na mé současné kolce nedovolil to co dávaj kluci na Polárkách a Can-am.
Jen nějak nedokážu posoudit ,která z nich na má větší průchodnost a brodivost.Co jsem vypozoroval tak polárka lepší 4X4,Can - am lepší světlou výšku.
Co je tedy lepší do těžkého terénu?Žádné spešl úpravy max.27"gumy a šnorchly.

Naposledy editováno 20.04.2010 00:39:15

Anketa: Co je tedy lepší do těžkého terénu?Žádné spešl úpravy max.27"gumy

Brute force 
3%
3
Can - am 
37%
38
Polaris 
37%
38
Arctic cat 
2%
2
Grizzly 
6%
6
KQ 
12%
12
Rincon 
4%
4

Odpovědi: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

22.04.2010   23:56   #61 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

007profík 007profík Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI

to neni ani možný. Pěkný video skoro bych řekl že to musí být reklama

Citace | Odpovědět

23.04.2010   08:21   #62 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

Fabulito Fabulito Město: Praha 5-Košíře
IP:89.24.7.xxx
Offline 0/19
Polaris Sportsman XP 850 EPS

007profík>to neni ani možný. Pěkný video skoro bych řekl že to musí být reklama



taky sem reagoval stejně když sem to poprvé viděl, ale když se pak díváš jak jede dolů a vidíš jak má bloklý kola a stejně se sune dolů... no nevím nechci to tvrdit ale připadá mi že by to mohlo bejt real... ale každopádně je to neuvěřitelný

Citace | Odpovědět

23.04.2010   08:38   #63 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI



Pánové je to pěkný podvod , nakloníš kameru a je hned kopec prudký jak sviňa je to starej trik . Všiměte si jak roste tráva před autem je nakřivo čas 0:30 až 0:40 (stromy nakřivo 1 min 46sec.), je pěkně nakřivo když si srovnáš obraz , aby byla tráva rovně tak zjistíš že už to není tak prudký



Naposledy editováno 23.04.2010 08:44:32

Citace | Odpovědět

23.04.2010   08:49   #64 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

JK.Honzik JK.Honzik Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299

me se to taky nezda, podle me je to FAKE. Podle kamery to vypada na 60 stupnovy svah. Kdyby jel z takoveho svahu dolu, tak se primo sklouznul. Neni mozne, aby mel takovou adhezi na kolech, to auto drzi jak pribite ke skale!

Citace | Odpovědět

23.04.2010   09:50   #65 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

danyquad danyquad Město: Brno-Bystrc
IP:83.208.5.xxx
Offline 2/3684
Can-Am Outlander 800R X xc, Can-Am Outlander 650 XT

jasně že je to fake ...kameraman tomu pomohl..a nebo tam tráva roste jinak než u nás

Citace | Odpovědět

23.04.2010   10:10   #66 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

slezak.z slezak.z Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289

Bylo by to reálný jen kdyby byl pověšený na laně.

Citace | Odpovědět

23.04.2010   10:34   #67 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

ggggrrrr ggggrrrr Město: Ostrov
IP:217.117.217.xxx
Offline 1/14

Nemyslim si, že je to fake, mrkněte na toho defika jak se sklouznul dolu.

Citace | Odpovědět

23.04.2010   18:13   #68 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

ggggrrrr- test to systému řízeného výjezdu a sjezdu jsem viděl v TV. Na suchým podkladu to fakt jelo a sjelo snad všude. Ale pak stačila louka po dešti do kopce, né moc prudkýho, na palubce barevná hudba jak na diskotéce, chcíplo to a konec! Několikrát po sobě.

Citace | Odpovědět

23.04.2010   20:34   #69 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

quattromas quattromas Město: Česká Lípa 1
IP:88.103.182.xxx
Offline 2/151
Journeyman Gladiator 510 RX-A

jo kdyby měl ten defender uzávěry tak by to možná dal.pro mě jedinej pořádnej off road je krabice od mercedesu.ten má v základu 3x uzávěr.

Citace | Odpovědět

23.04.2010   21:15   #70 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

caprighia caprighia Město: Praha
IP:85.160.49.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

Máš na mysli starý dobrý Mercedes G, zvaný Klettermax, tam se dá uzavřít všechno. Onehdy jsem četl nějakou reportáž z Baja 1000, kde jezdili i se sériovými offy a nejvíc pohořel Mercedes ML - po pár majlích shořelé brzdy, jak místo mechaniky se elektronika snažila pořád něco přibržďovat. Apropo - jak to má ten Polaris řešené, to brzdění z kopce ?

Citace | Odpovědět

24.04.2010   12:51   #71 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

bigos bigos Město: Liberec X - Františkov
IP:78.102.241.xxx
Offline 0/75
Polaris Sportsman x2 800 efi

Roztaci ti motor a funguje jako brzda v zavislosti na adhezi. nekdy musis i pridat jinak to z kopce nejede ma to ucinek do 20km/h. nad 20 to funguje minimalne . Kdyz se stim naucis jezdit nepotrebujes brzdit deskama tak vydrzej kotel ja mam najeto 2000 menil sem je preventivne sou tak v pulce zivotnosti.

Citace | Odpovědět

24.04.2010   13:16   #72 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

caprighia caprighia Město: Praha
IP:85.160.27.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

bigos : takže tam něco uzamkne spojku ? Protože u normálních odstředivek od určitých otáček je rozepnuto - třeba u mého Linhaje to brzdí do určité rychlosti, pak přítlačné segmenty "odpadnou" a chová se to jako volnoběžka (chytne se až po přidání). Z kopce na redukci to brzdí docela slušně, ale už ne při hodně malých rychlostech při těžkých sjezdech. Na destičkách mám cca 2300 km a už budou chtít vyměnit. A na ten systém Polaris je třeba si asi zvyknout, byl jsem svědkem na ledu v uličkách jak jel přede mnou Igor68 s Polárkou a ubral v zatáčce a provedl krásné hodiny

Citace | Odpovědět

24.04.2010   13:40   #73 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

slezak.z slezak.z Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289

Polár právě spojku nemá, takže to brzdí motorem pořád až skoro do zastavení. Spojku nahrazuje variátor - na volnoběh se rozevře tak, že řemen volně vysí na ose, kde je jednosměrný ložisko, který řemen dál přibržďuje když se chce točit rychleji než klikovka od motoru. Snad jsem to popsal trochu srozumintelně. Důležitý je, že polár nemá odstředivou spojku jako většina ostatních mašin.

Citace | Odpovědět

24.04.2010   15:11   #74 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

caprighia caprighia Město: Praha
IP:85.160.27.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

Ahááá díky, to vše vysvětluje. Čili to chce mít dobře nastavené volnoběžné otáčky a pak to funguje jak jsi popsal.

Citace | Odpovědět

16.05.2016   16:41   #75 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

kubo kubo Město: Zákamenné
IP:91.127.92.xxx
Offline 0/1

zdravim vie mi niekdo poradit polaris 800efi x2 zacali sa mi tazko radit rychlosti neviem ci nieco variator??? remen je novy zda sa mi ze je to po zime ako som pouzival pasy asi to dostava na pasoch viac zabrat teraz musim niekedy zhasnut motor zaradi l alebo r a potom znova nastartovat aby som mohol ist dalej inac bez toho by som paku na radenie asi zohol a zda sa mi ze zacal slabsie brzdit motorom dik za info

Citace | Odpovědět

16.05.2016   17:42   #76 Téma: vlastnosti v terénu Can-am versus Polaris

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

vyosený variátor, nebo špatný volnoběh

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.11s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce